lördag 24 april 2010

Beautiful blogger..

Jag har fått en utmärkelse från Emlina, tack, jag blir jätteglad för omtanken. Emlina har en inspirerande blogg, och håller på med många olika saker. Första gången jag besökte henne var när jag hade sökt på google efter brickbandsväv. I hennes butik Emlina.se kan man bland annat köpa brickor och annat om man vill försöka väva. Men det är bara en liten del av allt hon har på lager och självklart hittar man fina garner där också. Har du inte varit inom hennes blogg och butik på nätet så är det verkligen dags att göra ett beök nu. Och brickbandsvävnad är faktiskt inte så svårt och riktigt kul att hålla på med. När jag ser hennes alster får jag sån lust att dra upp en varp och laga ett band igen. Men jag inser ju att det inte blir färdigt nu när trädgårdsäsongen har börjat. Annars så tycker jag om att laga banden men jag har aldrig haft hjärta till att använda dom till något, livrädd för att klippa dom i stycker.. Så synd egentligen..

Med denna award följer :
att man bör tacka för awarden med en länk till givaren,
berätta 7 saker om sig själv,
ge den till 7 andra bloggare
och berätta för dem att de fått awarden.

Nu har jag berättat så mycket om mig själv här flera gånger att jag är rädd jag till slut blir tjatig och jag är bara så urdårlig när det gäller, tycker inte om att välja, alla har ju så mycket fint att bjuda på och är ‘ Beautiful Bloggers’.. det måste bli alla eller ingen, så var så god, har du lust att ta emot den är den din :)

1 kommentar:

Nanne sa...

Gratulere Mia. Dette har du fortjent. Begge dine blogger er til stor inspirasjon for oss andre.