torsdag 27 januari 2011

Nanne - en härlig kvinna i sina bästa år


Ja, jag lånar bilden, Nanne. Har ni varit på besök, hos Nannes liv og levne ? Om ni inte har varit det så har ni bommat inlägg från en otrolig charmig och varmhjärtad kvinna med många fina reflektioner om saker som engagerar henne, om nu så det är det som är aktuellt för dagen eller om det gäller omvärlden generellt. Att hon sen också bjuder på fina ideer och hantverk gör det bara ännu trevligare.
Nanne har gett mig en utmärkelse idag, och till den hör sju frågor.

1.Hva var det siste du så på TV ?
Dr. House
2.Ta opp nærmeste bok, slå opp på side 18 og les hva det står på 4.linja.
"..bordplate, en balkon eller gårdsrom. Her er det atmosfæ-.."
3. Bortsett fra datamaskinen , hva hører du akkurat nå ?
Fläkten..
4. Når var du sist ute og hva gjorde du da ?
Var på väg hem från trädgårdsföreningsmöte
5.Hva har du på deg akkurat nå ?
Jeans och grå tröja
6.Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet ?
Ja, jag har ju gjort det sen jag var 24 år !
7. Hva heter den siste filmen du så ?
Det kommer jag faktiskt inte ihåg...

TACK NANNE :)

Jag sänder inte denna vidare, inte för att jag inte har någon men för det att det är lååångt fler än sju som skulle ha fått den, nämligen er alla :)

3 kommentarer:

Vilt og vakkert sa...

Heisann!

Nanne kjenner jeg jo! Alltid hyggelige kommentarer på lur.
Og spørsmålene du måtte svare på var virkelig artige, men jeg lurer på hva Fläkten er. Trodde jeg var sånn noenlunde bevandra i svensk!
Ha fine dager, Mia.

Nanne sa...

Mia du Mia, hva skal jeg si? Så mye godord....... TAKK..... Men oppmerksomheten har du ihvertfall fortjent. Alltid morsomt å komme inn til deg å se hva du har gjort på rokken.......

... sa...

Høres ut som nærmeste bok er en hagebok, Mia :-) :-)

Har aldri besøkt Nannes blogg, men nå skal jeg titte innom.

Grattis med award, og ha en flott helg :-)