söndag 6 mars 2011

Hur gick det här till ????

Forbauset smilefjes Är det någon annan som har haft vårstädning på bloggen eller som har bytit till dom nya mallarna? Det har jag, på två av bloggarna. Nu begriper jag ingenting.            Forvirret smilefjes Jag hade använt ca 24 % av lagringsplatsen innan och nu plötsligt till min lycka är jag nere på 3,33% igen. Tommelen opp Otroligt, är det någon flera här ute som har upplevd det samma eller är det bara en liten bug Sykt smilefjes som leker med mig??

Straks tilbake Men jag klagar inte, långt därifrån, håller det här i sig kan jag ju lägga in många tusentals bilder till Smilefjes med åpen munn

3 kommentarer:

Mimmi Hek sa...

Själv har jag inte sett något sådant men läste att Malla hade något tjfs med sitt fotoutrymme.

Anita Tørmoen sa...

Det koster ikke så mye å få mer lagringsplass hos blogger. Du får sjekke igjen om en stund, for det er kanskje feil.

Astrid sa...

Jag har inte heller sett något sånt trots att jag nyligen uppdaterat bloggen.
Nålfiltning är roligt. Fantasin får fritt spelrum och blir det inte bra är det bara att göra något annat :D