söndag 24 mars 2013

Söndagsfoto–rörlig

Rörlig, jo det händer att man är det. Jag har varit rörlig flygit, en långweekend i Edinburgh.

Ett glas fullt med skummig Ale, från första kvällen. Resten av långhelgen tror jag att jag frös för mycket för den drycken. Påsken blir nog en kall upplevelse i Skottland också för dom som är där. Här kan det verkligen blåsa iskalla vindar, full rörelse kan man nog kalla det för. Jag gick och gick, väldig rörlig kan man säga.

Staden bjöd på sevärdheter, inomhus också så man kom undan vinden en stund. Jag borde nog ha köpt en mössa jag också men det blev liksom aldrig av..

Full rörelse var det i varje fall, otroligt många turister som trotsade kylan, vi också. (Men efter en stund glömde jag som vanligt ta bilder. )

Tema - Söndagsfoto hos Suss o Kai

2 kommentarer:

Lisa sa...

Edinburgh är en trevlig stad! Fast säkert mindre kul på vintern... Jag gissar att ni haft det bra.
Sen tycker jag att en god ale passar oavsett årstid, he he. Man får värma upp sig med Irish coffee efteråt ;-)

Kram, Lisa

Suss o Kai sa...

Vilken härlig långweekend :) även om det verkar kallt så är de ju skönt att komma iväg o få lite luftbyte. Bra tolkning :) (Obs! du har länkat till min sida så man kommer inte hit från min sida när man klickar på ditt namn) kram suss