måndag 29 juli 2013

Färgval är inte lätt..

Hi, hi, det är nog inte riktig blått jag har tänkt jag ska ha på terrassegolvet men jag använder mig av resterna från gamla färgburkar som grundning. Men nog hade det varit tjusigt med blått?? Det tar sin tid (och det är varmt!) när man sitter och skrapar och slipar bort den gamla färgen. Så ska det spaklas, slipas, spaklas, slipas og så till slut målas. Det bästa med dom här färgerna är väl att man verkligen känner en lust att bli färdig. Men färger, ytterdörr? Vad ska vi ha för färg på ytterdörren??

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Herre min skapare vilket jobb. Jag måste ta semester för att stå ut att se någon jobba på det viset.

Birgitta sa...

Vill inte byta jobb med dej nu. Håller mej nog till vävstugan. Har inte haft mycket datatid senaste tiden och känner som jag försummat alla trevliga bloggvänner. Får försöka bättra mej nu.
Ha det så gott.
KRamar Birgitta