söndag 15 december 2013

Jo, jag fick något gjort..

Jag satt upp hyllan över fönstret till slut idag. Och, jag har planterat om mina Hoya sticklingar. Så det så, till slut hittade jag lite energi i något hörn av kroppen.. När jag först höll på så tvättade jag fönstren också, satte upp några julgardiner och en stjärna. Nu er det väl lite mera juligt? Men sladden till stjärnan blir jag tvungen att fästa lite bättre ser jag nu på bilden.. Ja då, alltid är det något.. Tidigare i veckan bakade jag lussikatter och några småkakor, så visst har jag gjort något i advent också, men julklappar, herre min … det har jag inte börjat med en gång. Konstigt att julen alltid ska komma den tid på året när man har som minst överskott efter många veckors mörker.. Men man hinner väl med massor i löpet av en vecka?

1 kommentar:

Meta sa...

härligt gumman . Det blev ju fint med hyllan .
Kram mamma