söndag 23 mars 2014

Hm… undanflykter?

I helgen har jag varit lat igen. Jag skulle ju göra så mycket nyttigt men så blev det shopping och hårklipp i stället. Städa skulle jag och då börja på kontoret. Men så skulle jag bara… skulle bara kamma lite ull. Rätt var det var så var så kom hela den sista korgen med växtfärgad spelull fram. Ja, faktiskt, nu har jag bara den ena kvar. Inte är det så mycket av varje färg heller (dom har mer färg än jag klarade få fram på bilden…)

Städning blev det inget med. Jag satt och kardade och tänkte mer på den där tröjan jag ska sticka. Klarar bara inte helt bestämma mig hur ännu. Och egentligen så hade jag sagt att jag inte får sticka av garnerna ïnnan alla 5 kilo är färdiga. Så jag kommer nog bli färdig en gång. Att jag har en massa höstull kvar efteråt vill jag inte tänka på ännu, inte topsen heller. Nu är det snart vår och jag har fortfarande inte försökt björk.. gissa att jag känner lite dårligt samvete, hur mycket färgade jag egentligen den där sommaren –12?

Inga kommentarer: