torsdag 24 april 2014

Tröjan växer..

Tröjan får långsamt några flera varv. Den hade väl snart varit färdig nu om det inte var för trädgården som drar. Nu som våren är här och vi har fint väder vill jag helst vara ute om jag kan. Även om jag fortfarande är slite småskraltig så hindrar det mig inte från att vara ute några timmar. Spinrocken har stått stilla flera dagar nu, nästan så jag tror den samlar damm… och nu i helgen som jag ska till Trondheim på spinnträff anar jag inte vad jag ska ta med! Blir väl en slända och någon ull.. Just nu är ju huvudet på andra ställen men det kommer ju helt säkert bli en jättekul helg!

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Jättesnyggt mönster hör du. Passar ditt garn perfekt. Flera sådana!!! jag tycker nog att du har högt produktionstempo du, trädgården inberäknat.

Marita sa...

Så nydelig mønster! Blir spennende å se den ferdig og på :)